CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, September 4, 2008

SMILE! and the world will be yours...

Everyday, I woke up in the morning and smile...Why? Am I crazy? Nope, it's so simple.. because I know, something and someone is waiting for me each and everyday. Tak pernah aku terfikir, aku boleh ketagih sebegini rupa. Semuanya bermula pada 9 Jun 2008 apabila salah seorang junior aku 'mengarahkan' aku untuk meng'register'kan diri aku dalam forum yang dicreatenya. Aku pun dengan rela hati register, dan aku text sesapa yang ada dalam phone list aku untuk turut serta. Alhamdulillah, ramai jugak yang respond...hehe...Pada permulaan, memang aku dengan junior aku ni jer yang melepak kat forum ni...agak lama jugak, dan satu demi satu teman-teman seperjuangan mula meng'register'kan diri mereka di sini. Happy sesangat dapat bersama-sama dengan teman-teman yang lama tak ditemui. Untuk berjumpa face to face tu tak payah mimpi la...kata nak wat reunion, tapi hampehs! Last reunion,emmm...lemme see...tahun 2003/4...aku pon da tak ingat... Tapi dengan adanya forum ni, kami yang telah lama terpisah dapat bertemu kembali. Rindunya tak boleh nak diceritakan. New things happens, cerita lama masih juga tak tinggal. Berbagai-bagai cerita yang terpendam dapat dikongsikan bersama-sama, tetapi dengan keadaan yang sangat berbeza. Dengan keadaan yang sangat cool dan santai, tapi sangat menarik. Lotsa smile n laugh, and I find it very relaxing.Satu yang aku benar-benar akui, hubungan kami bertambah akrab, dan kami saling menghargai persahabatan kami ini... The credits goes to Dato' IB a.k.a IkanBandaraya. Tanpa idea beliau untuk menyatukan x-Techsas di forum ini, kami takkan mungkin bertemu dan menjadi serapat ini.Dan untuk teman-teman yang paling kerap 'melepak' disini - Bootie, Joetajau, Joghos, Fiedaous, Romie, cikbungakantan, aza, Z, sukisan dan ijue - terima kasih kerana sentiasa ada dikala aku perlukan teman! Kini hari-hari aku dah tak sunyi lagi... ;p

0 comments: